Stefanie in Fort Lauderdale

Bahama's

Hoi allemaal,

Hier weer een berichtje uit het verre Amerika :)

Alles gaat goed! Heb het enorm naar mijn zin! Baal er van dat ik al over de helft ben. Ik zal beginnen met vrijdag

Het was vrijdag heerlijk weer, dus gingen met een groep naar het strand. Daar hebben we de hele avond gezeten, gezwommen, gefrisbeed (of hoe je dat ook schrijft) en getennist. We wilde eigenlijk daar de hele avond blijven, maar zaterdag ochtend vroeg ging de wekker enorm vroeg.

Het was tijd om naar de Bahama's te gaan!! :) We gingen met een grote boot en moesten daar al op 7 uur zijn. Braaf zoals wij zijn, waren wij er om 7 uur... nou je raad het al, de meeste mensen kwamen pas om 9 uur! Fijn, hadden we dus langer kunnen slapen. Maar goed, de boottocht was leuk, eerst even geslapen en daarna wat gegeten. Naast de boot zwommen dolfijnen, wat leuk was om te zien. De oceaan werd ook steeds mooier van kleur. Wat hou ik toch van die kleur blauw! Eenmaal aangekomen moesten we door de douane en gelukkig hoefde ik nu niet mijn koffer op te maken haha. We wilde daar een auto huren, maar dat kon helaas niet. Dus wij in een oud busje naar het hotel. Het is vreemd wat ze rijden daar aan de linkerkant van de weg, maar het stuur van de auto zit ook aan de linker kant. Misschien toch maar goed dat we geen auto gehuurd hadden. Bij het hotel konden we scooter huren en gingen we zo het eiland verkennen. We kwamen bij een bazaar aan, maar die was helemaal verlaten. Er kwam een man naar ons toe en die liet ons een evenement zien. Grappig om te zien! Ze hebben allemaal grote schelpen en het diertje wat er in zit eten ze op (IEELLLL).

's Avonds gingen we uit. Met onze jurkjes op de scooter, met meest charmante helmen ooit. We gingen naar de markt van het eiland. Iedereen was aan het dansen op straat. Jammer genoeg stopte dat om 12 uur, dus gingen we naar een nachtclub. Ik vroeg aan de ober daar hoe het zit met alcohol en drinken. Zijn antwoord: Je mag zoveel drinken als je wilt. Ik was verbaasd! Ik vond het idee maar niks, dus heb 1 drankje gedaan en de rest van de tijd braaf aan de cola gezeten.

Na 3,5 uur slaap moesten we weer wakker worden. We zouden op tour gaan met de jetski, maar omdat het zulk slecht weer was ging het niet door! BALEN!! We zouden namelijk een groot deel van het eiland zien. Uiteindelijk hebben we toch een jetski kunnen huren en hebben we er lekker op los geraced. Omdat het hard waaide waren er leuke golven, waardoor je leuke sprongen kon maken. Het was wel erg zwaar om achterop te blijven zitten, dus ik heb nu nog steeds spierpijn.

Na een cocktailtje gedronken te hebben moesten we helaas weer terug naar de boot! Wat een mooi eiland is dat!! Ik wil er zeker nog een keer heen. Vrijwilligers?

De boot terug was minder grappig. Het stormde op de oceaan. Ze gingen rond met kotszakjes (en neem van mij aan, die werden gebruikt) Gelukkig kan ik wel tegen golven dus ik had het niet nodig ;) Overal was er bliksem. Na 3,5 uur op de boot (we deden er een uur langer over) waren we dan weer eindelijk in Fort Lauderdale. Het voelde als thuis komen!

Dat was mijn weekendje in de Bahama's! Deze week zit ook al weer helemaal vol gepland met leuke dingen :) Helaas moeten we ook weer afscheid nemen van een aantal mensen die naar huis gaan. Dat is het minder leuke deel van dit allemaal. Volgende week ben ik de gene die afscheid moet nemen!

Heel veel liefs

Reacties

Reacties

simone

echt het helmpje staat je zoooooo goed!!!! wel een beetje jammer van je dat je de bahama delicatesse niet geproeft hebt.... heel veel plezier nog.

Anita

heerlijk avontuur Stef!!

knuf

mP

daddy

Hei meid!
leven er wel mensen overdag op dat eiland??
je zag er wel charmant uit op dat gele scootertje!!
dikke kus,
daddy

Marjolein

Hoezo maar 1 drankje en daarna cola?!:O

Babeth

hallo Stef ! ziet er allemaal heel leuk uit !!! lijkt wel vacantie ... le ciel , la plage , le soleil ... geniet lekker , quelle expérience ! veel liefs , Bab

Karin

Lieve Stef,
Ik hoorde van mama dat de blog was bijgewerkt.
Wat ben jij lekker aan het genieten, we worden er bijna jaloers op, zeker als ik de foto's van de Bahama's bekijk :-).
Nog 10 dagen dus nog 1/3 te gaan dat klinkt beter dan volgende week.
Succes met de cursus en alles daarom heen.
Liefs Karin

coco

hey meis!!1
ooh wat klinkt het allemaal leuk!!!
de tijd vliegt echt voorbij heh, hier ook!!
stond je goed hoor die scooter:P:P
ooh me les begint!!
geniet er nog van meis!!!
dikke smakkerd!!

Tamara

Heey Stef! Bahama's, cocktails en een jetski; klinkt goed! Volgens mij vermaak jij je daar wel.:) Ik zou dr nog maar even van genieten want tis nog een zomer hier.;) xxx

Karin

Ha die Stef,
Hier al woensdag avond, dus jij gaat de laatste genieten.
Het lijkt hier wel winter er is geen bal aan.
Misschien kun je de zon meenemen.
Geniet nog even en een goede thuisreis.
Liefs Karin

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!