Stefanie in Fort Lauderdale

Nog 1 week te gaan

Hallo allemaal,

Hier mijn eerste (zelf geschreven) berichtje op mijn Blog! Nu kunnen dan eindelijk de laatste dingen worden geregeld. Laatste tentamens zijn klaar en heb nu lekker de tijd om me vol op Amerika te richten

Laughing

Paspoort? Check. Creditcard (erg belangrijk!)? Check. Korte broeken? Check. Mijn lijstje afwerken en dan hoop ik dat ik met een half lege koffer op pad kan gaan. Volgende week zit ik helemaal volgepland dus dit weekend moeten de meeste dingen al klaar zijn. Nog even werken, vergaderen, wedstrijden spelen en nog even quality time hebben met Lytse en dan ben ik er klaar voor. Vanavond is al mijn laatste avond met papa, mama en Jaimi samen. Nog even met zijn viertjes zijn! Volgende week krijgen we ook nog een Franse uitwisselings student in huis, dus het wordt een aardig druk weekje nog!

Zondag vlieg ik dan om 10:35 naar Detroit waar ik moet overstappen om naar Fort Lauderdale te gaan. Eerste week zijn ook al allemaal leuke excursies.Maandag:tour met alle nieuwelingen door de stad. Dinsdag: Ijshockey game. Uiteraard dat ik daar heen ga! En excursie naar de outlet stores (goh wat vervelend) Woensdag: boottocht door de Everglades met bezoekje aan de alligator farm of oceaan op met catamaran om te zeilen en te snorkelen. Donderdag: Spring break party trip naar South Beach, zwemmen met de dolfijnen of in een hummer stretch limo party naar South Beach. Vrijdag: Scydiving, al denk ik dat ik dit maar oversla. Zaterdag: Ijshockey game. En dat allemaal voor week 1 met als vooruitzicht de andere weken. Nou ik ga me wel vermaken daar.

Laughing

Dag allemaal en nog even de groetjes uit Heiloo

Reacties

Reacties

marjolein

Wel skydiven hoor! Is supervet:)

Anita

uhm, Stef, ik dacht dat je daar ging leren!!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!