Stefanie in Fort Lauderdale

Everglades

Als eerst, ookal weten de meesten het al:

BACHELOR OF SCIENCE is binnen!!

Laughing
Wat een opluchting was dat!!

Vandaag zijn we met de school naar de Everglades geweest. Toen we daar aankwamen, gingen we als eerst een boottocht maken over het water. We kregen allemaal oordoppen in omdat het zo'n verschrikkelijke herrie maakt! Het was wel super gaaf. We hebben uiteindelijk 2 alligators gezien daar. 1 ging naar de boot zwemmen en lag een beetje te pronken naar ons. Hierdoor konden we wel leuke foto's maken.

Toen we terug kwamen kregen we een rondleiding door de alligator farm. Er waren veel soorten dieren daar. Poema's, wolven, panter, stinkdieren, schildpadden, slangen, alligators (natuurlijk...) noem maar op. Na het praatje van de vrouw mochten we de slang, genaamd Coffee vast houden. Het voelt heel maf, hun huid is koud en beetje slijmerig. Daarna mochten we een baby alligator vasthouden. Als je het vasthoud, sorry vergeef me, voelt het als een handtas.

Morgen heb ik weer een toets, dus ben nu beetje aan het doornemen wat we deze week geleerd hebben.

De tijd gaat echt snel! Ik heb nog maar 2,5 week hier

Frown
. Ik ben blij als ik iedereen weer zie, maar kunnen jullie niet hier heen komen?
Laughing

Heel veel liefs en een dikke kus

Reacties

Reacties

Kim

Nou als je me invliegt wil ik daar best over nadenken hoor... :)

naomi

een handtas.... pff:P

Wel stoere foto's hoor stef!!
En je bachelor gaan we natuurlijk vieren als je thuis bent!!:) party

coco

Hey meis!!
Gaaf hoor, dat heeft me vader ook een keer gedaan!:)
Succes met je toets!!
Xxxx

Anita

Gave foto's Stef

laat daddy het maar niet horen, dat van die handtas

knuf

mP

Leco

Leuke foto's Stef! Dat je dat durfde, zo'n alligatortje vasthouden haha. Wel cute!

Lukt het een beetje om te leren met de verleiding van het strand om de hoek? ;-) Heel veel succes met je toets morgen!

x Leco

Marisa

Hey Stef!
Wat gaaf allemaal! En natuurlijk ook nog erg gefeliciteerd met je bachelor. Als jij ook weer thuis bent gaan we een gezellig avondje kletsen en foto's kijken!
Veel plezier nog!

daddy

Hai moppie,
ik ben er even goed voor gaan zitten om je verhalen te lezen en je foto's te bekijken.leuk hoor!! maar je komt toch niet weer terug met een nieuwe "Tas"?
fijn om te zien dat je er zo van geniet!
succes verder met je studie, dikke kus.
Daddy.

Mariska

Hey Stef,
Wat ontzettend gaaf allemaal! Het klinkt echt fantastich en zo goed van je bachelor :D
Als het kon zou ik zo daarheen vliegen hoor, hoewel het hier nu ook eindelijk een beetje zonnig is.
Dat je die aligator vast durfde te houden! En een slang aanraken.. brrr, moet er niet aan denken.
Maar heel veel succes en heel veel plezier nog de komende weken!
Liefs

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!