Stefanie in Fort Lauderdale

Les, shoppen, boottocht en St. Paddy's Day

Hoi allemaal,

Wat leuk om alle reacties te lezen

Laughing
Dank jullie wel!

Hier gaat alles goed. De lessen zijn heel nuttig, eerst hebben grammatica en daarna praten we alleen om dat te oefenen. Dat doen we in vorm van interesses of spelletjes. Elke donderdag hebben we dan een toets om te kijken of je de grammatica begrijpt en kan gebruiken. Nou, mijn eerste toets was niet zo goed. Wat heb ik toch een hekel aan grammatica! Andere onderdelen als schrijven, luisteren en praten gaat gelukkig wel goed haha.

Dinsdag zijn we met een groep naar het strand geweest. De oceaan is wel koud, maar als je eenmaal door bent, is het heerlijk. Zeker omdat de buitenlucht heet is.

Woensdag zijn we op excursie geweest naar het grootste winkelcentrum van Amerika. Iniedergeval dat zeggen ze. Het was echt enorm groot! Gewoon een klein, overdekt dorp. Lyts, het is nog groter dan Kwadijk haha! Donderdag zijn Jessica en ik naar de Ross geweest, een outlet van de outlets. Daar hebben we flink gescoord

Tongue out
Ik hoop dat ik alles mee naar huis krijg.

Vrijdag was een relax dagje. We hadden niet serieus les en konden gewoon doen wat we wilden, als het maar met engels te maken had. Daarna heb ik stuk door Fort Lauderdale gefietst. Heerlijk! Het was lekker weer en het was leuk om de stad te verkennen.

Zaterdag was het St. Paddy's Day. Iedereen gaat helemaal los. Lijkt wel een kleine koninginnendag! Iedereen draagt groen en drinkt bier. Maar goed dat komt later. Zaterdag ochtend vroeg ben ik met een boot door het kanaal van Fort Lauderdale geweest en gingen we vissen op de oceaan. In het kanaal zwommen er dolfijnen bij de boot, wat een uitzondering is zei de kaptein. Eenmaal op de oceaan werden er een aantal mensen zee ziek, de golven waren namelijk flink hoog. Gelukkig kon ik er wel tegen

Tongue out
Na een tijdje toch maar gaan vissen ookal vind ik het saai. Niet veel mensen hadden wat gevangen, maar ik wel! Na 4 uur waren we weer terug in de haven. Onder tussen heb ik al een huis uit gezocht en een aantal leuke bootjes. Toen we weer in het hotel waren, zijn Jessica en ik naar het strand gegaan en hebben we St. Patricks Day gevierd. Overal oude en dronken mensen. Super grappig om te zien! Iedereen gaat helemaal los op Ierse muziek.

Vandaag ga ik een weekend naar de Bahama's plannen en lekker bij het zwembad liggen! Lekker een dagje relaxen en genieten van het heerlijke weer!

Een dikke knuffel uit het nu hele zonnige Florida