Stefanie in Fort Lauderdale

Een warm welkom

Hoi allemaal,

Hier een berichtje uit Fort Lauderdale! Wat een geweldige stad, maar ik zal beginnen met de vlucht.

Om half 7 ging ik naar schiphol waar ik werd uitgezwaaid door mn ouders, Jaimi, Lytse, Coco en Naomi. Na heerlijk een starbucks gedronken te hebben moest ik dan toch echt door de douane. Aangekomen bij de gate was al ondervraging nummer 1. Na een hobbelige vlucht kwam ik bij ondervraging nummer 2, die ging heel goed en de vrouw was heel vriendelijk. Toen kwam nummer 3 en die bleef maar vragen waarom ik alleen op vakantie ging naar Florida en hoeveel geld ik had en wat voor werk ik doe etc. Kennelijk was ik erg verdacht, want ik werd doorgestuurd naar de blauwe lijn. Ik volgen en kom aan bij stuk op 10 grote, gespierde, enge beveiligsmannetje. Daar werd ik apart genomen door 2 grote kerels en moest ik mijn koffer en handbagage open maken. Die mannetjes gingen alles leeg halen en uizoeken. Erg fijn... Na weer ondervraagt te zijn geweest en mijn koffers doorzocht waren mocht ik verder. Hehe, ik kreeg toch wel de zenuwen! Het is erg intimiderend als die grote mannen je helemaal gaan ondervragen alsof je een 1 of andere crimineel ben. Toen ik weer was ingechecked heb ik lekker een hamburger gehaald bij de mac donalds

Tongue out

Aangekomen in Fort Lauderdale kwam ik in een warme fohn. Het was super warm en waaide erg hard. Op het strand is nu ook een rode vlag, wat er eigenlijk alleen hangt als er een orkaan komt. Hopelijk valt het mee. Maar goed, ik werd opgehaald door een kleine versie van een limousine, wat was dat fijn na gezeten te hebben een krappe vliegtuig. Toen ik eindelijk na 20 uur in mijn kamer was, zag ik tot mijn vreugde een super kingsize bed!

Volgende dag moesten we een test doen om te kijken wat ons niveau is. Ik kwam uit op premium advanced. Verbazingwekkend, want dat is het hoogste level. Gelijk al een gezellig meisje ontmoet, waarmee ik weekendje naar de bahama's en keywest ga plannen. Na de test en de introductie gingen we op tour door de stad. In 1 woord: WAUW! Ik ben verliefd! Wat een mooie stad!! Ik heb voor 40 dollar een fiets gekocht en daarmee ga ik lekker door de stad fietsen

Laughing

Morgen om 9 uur begint mijn eerste echte les en daarna ga ik met Jessica naar het strand. We hebben allebei een fiets en zijn dan in een kwartiertje op het grote strand. Heerlijk!

Ik zal morgen ook foto's gaan maken, dan kan ik jullie laten zien waarom ik verliefd ben haha!

tot het volgende verhaaltje!

Heel veel liefs uit het zonnige, maar stormachtige Florida

Reacties

Reacties

coco

Hey meis!!
Oh oh klinkt goed!!
Lkkr dat je al leuke mensen ontmoet heb en
Super chill dat je al een fiets heb!!
Ik hoop wil dat het al wat minder winderig is!;)
Ik zit alweer in de trein na school(6.50), vandaag
Laatste college van.publiekrecht! En vanmiddag me haren
Laten knippen!:)
Hoeveel tijdverschil is er eigenlijk?:)
Succes vandaag!
Dikke kus van coco

Anita

Hoi meis,

WAUW, wat klinkt dat heerlijk!!
Super dat je het nu al naar je zin hebt. Succes met je 1e echte schooldag en daarna..... heerlijk chillen op het strand.

liefs

mP

Wouter

Premium advanced like a bawz!
Een goed begin van je reis, de McDonalds haha!
Veel plezier!

Kim

Have Fun daar! Vergeleken met alle koreanen en chinezen zijn wij Nederlanders inderdaad 'super advanced', haha.

X Kim en Daan

Marjolein

Jahoor, klinkt lekker! En goed bezig met de superhoog niveau;) weet je inmiddels al wat koekepan en kookpan in het engels is?;)
Hier op de wintersport is het ook echt te chill, superheet, ben volop verbrand en echt heel gezellig, dus toppie;)
tot over 4 weken, geniet ervan daar!

Peter & Karin

Lieve Stef,
Wat leuk zo'n Blog, kunnen we live meeleven met het "nare" leven wat jij nu leidt.
Wij hier maar werken en jij een studie, nou het blijkt wel weer studeren is lang leve de lol.
Geniet er maar lekker van.

Lieve groet,
Peter & Karin

Naomi

Aaah wat eng... allemaal beveiligers op je af;)
Gelukkig lieten ze je door, hihi

en wat onwijs lekker dat je elke dag na je les op het strand kan gaan bakken... niet te bruin worden he;)
en wat gaaf om helemaal los te gaan op spring break!!!

have fun!!:D

Leonie

Klinkt goed Stef! Wel spannend met al die kerels op dat vliegveld...gelukkig dat je door mocht!

Dat kingsize-bed klinkt lekker! Ook leuk dat je meteen contact hebt kunnen leggen en leuke dingen kunt gaan doen samen (naar de Bahama's, niet gek haha), fietsen naar het strand met zon, geniet ervan!

Heel veel plezier en succes met je lessen,

x Leco

janus en cleem

Hoi Stef, wat een zalige berichten! Geniet er maar lekker van. A big hug uit een zonnig Heiloo x janus en cleem & co

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!